close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל תאריך מתאים לארוחה במסעדה כשרה...

מערכת שורשטו טבת, תשעח02/01/2018

כל אירוע שתחפצו לחגוג, יום נישואין או יום הולדת לאחד מבני המשפחה או כל תאריך מרגש אחר, מומלץ לבחור במסעדה כשרה שמפנקת עם מגוון של מנות טעימות וכשרות ומורידה מכם דאגות לגבי הכשרות של המטבח וטיבו של המזון

תגיות:
גם אם תחליטו לחגוג בתאריך העברי או בתאריך הלועזי, יתאים ונכון יהיה לחגוג ארוחה במסעדה, הרי כל מה שאנחנו רוצים לבסוף זה לחגוג, לשמוח ליהנות ולהנציח את הרגעים המאושרים בחייכם במטעמים ובכוס יין משובח ואם אפשר שזה יהיה במקום כמו מסעדה כשרה בתל אביב, עדיף. הנטייה היום, במקום להכין ארוחה בבית ולטרוח כל היום המיוחד בבישולים במטבח, היא לצאת למסעדה ולהתפנק ביום המאושר שלנו. היום במסעדות רבות תקבלו שולחן ערוך מכל טוב לכם ולמשפחה שלכם, תוכלו גם ליהנות מחדר גדול או אולם קטן שמאכלס בתוכו אירועים קטנים כמו יום הולדת, יום נישואין ואפילו חתונה.

יותר ויותר מסעדות כשרות מהדרין
בשנים האחרונות יש גדילה של מסעדות כשרות בארץ, כאשר לצד זה כל מערך הכשרות בארץ מעורר שאלות רבות והתעסקות, בעיקר בשל המונופול של הרבנות על חלוקה של תעודות הכשרות לבית עסק שכל העת נבחן. הסיבה לגדילה של מסעדות כשרות, נעוצה כנראה גם בתיירים הרבים שפוקדים את הארץ והרבה תיירים הם יהודים אוכלי כשר, ויש כנראה שרואים במגמה זו של הכשרות שמתגברת תוצר של כל בעל עסק להיחשף לקהל רחב וגדול יותר. מה שבטוח מסעדות כשרות למהדרין צצות יותר ויותר ויש להן ביקוש רב.

חוגגים בתאריכים עבריים
לחגוג כל אירוע ולרבות יום הולדת לפי התאריך העברי, נחשב כראש השנה הפרטי של האדם. זה נחשב ליום בו האדם הפציע לעולם. כל אחד מציין את יום הולדתו ומודה לנס שהגיע, כפי שמוזכר בתלמוד הבבלי, לפי זה מדי שנה ביום ההולדת מתעורר לה המשכה עליונה של הרבה מזל, שהחלה כבר ביום היוולדו וכמו כן, כתוב ומצוין ש "ביום ההולדת של האדם מזלו שולט ועוזר לו". לכן יש נטייה להרבה אנשים בכל זאת לחגוג את היום הולדת או כל מועד אחר בחייהם בתאריך העברי שכן יש לו משמעות עמוקה יותר וסימבולית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה